Vzor - reklamační protokol
Reklamační protokol
Zákazník / odesílatel:
Jméno a příjmení: …...............................................................................................
Bydliště: …...............................................................................................
E-mail: …...............................................................................................
Telefonní číslo: …...............................................................................................
Prodávající / adresát:
Pavla Kanderová
Krátká 585, 73924 Krmelín
IČ
_______________________________________________________________________________
Reklamované zboží: ...............................................................................................................
Datum nákupu: .......................................................
Číslo objednávky / dokladu: ....................................
_______________________________________________________________________________
Podrobný popis závady:
Návrh způsobu řešení:
_______________________________________________________________________________
Poznámka:
- Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.
- Pokud zboží obsahuje závadu, která je vizuální, přiložte i fotografie, na kterých bude závada zřetelně viditelná. Fotodokumentaci lze zaslat i na naši emailovou adresu Inko@sklokan.cz
- Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení při dopravě prodávajícímu
V .......................... dne …...................
Podpis kupujícího: ....................................